הגדרת חיבור Microsoft Graph עבור תיבת המייל במערכת ServiceDesk

הגדרת חיבור Microsoft Graph עבור תיבת המייל במערכת ServiceDesk

מערכת ServiceDesk Plus משתמשת בתיבת המייל לצורך פתיחת קריאות עבור המשתמשים. 
יש צורך בחיבור תיבת המייל על מנת למשוך את המיילים ממשתמשי הקצה למערכת שם היא נותנת להם מזהה ייחודי ואפשרויות לביצוע פעולות נוספות כמו מעקב אחר התקלה, שיוך לפרויקטים, מעקב אחר כספים ופתרונות נוספים. 

במדריך זה אנו בוחרים להשתמש בפתרון Microsoft Graph לצורך חיבור התיבה, המיועד ללקוחות המשתמשים ב-365. נצטרך משתמש אדמין במערכת וב- Azure (המשמש כשרת הזדהות) לצורך השלמת החיבור.
Notes
לפני תחילת הגדרה, יש לוודא שכתובות הURL הבאות נגישות מהשרת:
login.microsoftonline.com
graph.microsoft.com

1. יש לגשת לכתובת https://portal.azure.com וליצור App Registration חדש



2. יש לחפש app registration:



3. ליצור רישום חדש: 



4. החלון הבא שייפתח ייראה כך:



יש לרשום שם כרצונכם. יש להשאיר את האפשרות Supported account types כפי שהיא - מסומנת האפשרות "accounts in this organization directory only".
ב- Redirect URL יש לבחור באפשרות Web מתוך הרשימה. יש לגשת למערכת ServiceDesk ולהעתיק את הכתובת הבאה:



5. יש לשמור את ההגדרות ב-Azure. לאחר מכן, יווצר Application ID. יש להעתיק אותו לשורת ה- Client ID ב- ServiceDesk.


    



6. השלימו את הפרטים הבאים: 


              




7. נוסיף כעת את התעודה ב- Azure ואת ההרשאות המתאימות עבורה:







Warning
שדה ה- Value שיופיע בתעודה ייעלם. מומלץ לשמור אותו בכספת סיסמאות כלשהי בארגון. התעודה הארוכה ביותר בעלת תוקף של שנתיים.









לאחר הוספת ההרשאות, יש לאשפר גישת Admin לרישום שיצרתם - 



לאחר הוספת הפרטים בעמוד המייל ב- ServiceDesk ניתן ללחוץ על שמירה. כמה שניות לאחר מכן יופיע מסך התחברות. יש להזין את פרטי התיבה שמיועדת לקבלה ושליחה של המיילים במערכת. 
Alert
עליכם לוודא כי אין חסימה בדפדפן עבור Pop-up של עמוד ההתחברות.
עבור המייל היוצא, יש ליצור תעודה נוספת. ניתן לעשות זאת באותו רישום שיצרתם.
    • Related Articles

    • חיבור תיבת מייל למערכת - Gmail

      הקדמה: אחת מהדרכים לקבלת קריאות במערכת היא חיבור תיבת מייל. שיטה זו לקליטת קריאות היא מעט פחות מומלצת מהאחרות, כיוון שהיא מאפשרת משיכת מידע מאוד מצומצמת עבור כל קריאה, וקשה לבצע הפרדה לסוגי קריאות שונים (ולכן דורשת יותר עבודה של הטכנאי לסווג ולהגדיר ...
    • בעיית מקום פנוי במערכת ServiceDesk Plus

      בעיית מקום פנוי במערכת ServiceDesk Plus בכל ארגון IT המריץ יישומים עסקיים אשר גורמים לצמיחת נתונים מתמדת בכונן בו מותקנת האפליקציה. ניהול הנתונים חיוני מאוד בטווח הארוך יותר, כדי למנוע בעיות בשטח דיסק נמוך. במקרה של ServiceDesk Plus העוסק בעיקר ...
    • הגדרת סיור וירטואלי למשתמש הקצה במערכת ServiceDesk Plus

      הקדמה: במערכת ServiceDesk Plus מציעה לכם אפשרות לייצר מדריך וירטואלי למשתמש הקצה. מדריך זה יופיע למשתמש (בהתאם למדיניות) כאשר הוא יתחבר למערכת ויקנה יישור קו כיצד להתנהל עם הפורטל למשתמש במערכת. על מנת להגיע להגדרות ה"סיור וירטואלי למשתמש" יש לגשת ...
    • הגדרת גיבוי אוטומטי ServiceDesk

      ניתן להגדיר גיבוי אוטומטי במערכת ServiceDesk, שיתבצע מחוץ לשעות הפעילות ויאוחסן בתיקייה בשרת. כדי להגדיר זאת, יש לגשת להגדרות הכלליות של המערכת דרך תפריט האדמין (סמל ה- gear) ושם לבחור ב'תזמון גיבוי'. במסך זה ניתן לקבוע את תאריך ההתחלה של הגיבוי, את ...
    • יצירת קריאות תחזוקה Maintenance במערכת ServiceDesk Plus

      ניהול קריאות תחזוקה (Maintenance) במערכת ServiceDesk Plus הקדמה: מטרת מודול זה היא לאפשר ליצור קריאות מתוזמנות, או לנעוץ מראש קריאות שחוזרות על עצמן כל זמן קבוע לצורך תחזוקה שוטפת של הארגון. התוצר הסופי של מודול זה הוא קריאה חדשה תחת מודול הקריאות ...