הקדמה: במערכת ServiceDesk
Plus מציעה לכם אפשרות לייצר מדריך וירטואלי למשתמש הקצה. מדריך זה
יופיע למשתמש (בהתאם למדיניות) כאשר הוא יתחבר למערכת ויקנה יישור קו כיצד להתנהל
עם הפורטל למשתמש במערכת.
- על מנת להגיע להגדרות ה"סיור וירטואלי למשתמש"
יש לגשת למיקום הבא:
Admin > General settings > Advanced portal
settings
2. במסך שנפתח, יש לגשת למיקום הבא:
Customization > Customize Product Tour > Customize now
3. ניתן לצפות, לבטל או למחוק סיור קיים:
4. ניתן
להגדיר תחת "הגדרות" את המדיניות והזמנים בהם יוצג הסיור למשתמש, כמו גם
האם תהיה לו אפשרות לגשת אליו בעצמו מהמערכת בכל זמן נתון:
5. ניתן לערוך את הסיור בלחיצה על שם השפה בדוגמא - "English (Default)":
6. מצד שמאל יופיע
סרגל לניווט בין השקפים
7. בגוף כל שקף ניתן
לערוך את שם השלב, כותרת, מלל כתוב וכמובן צילום מסך רלוונטי.
שימו
לב שניתן גם להגדיר את מיקום הטקסט ביחס לצילום המסך (למעלה, למטה, מימין או
משמאל), לנוחיותכם.
8. לאחר ביצוע כל
שינוי שתרצו לשמור יש לבחור "שמירת טיוטא"
9. לאחר ששמרתם
כטיוטא יופיע למעלה "טיוטא" (Draft) בכחול.
- ניתן לצפות בשינויים ב"צפיה מקדימה" (Preview) ואם מרוצים מהתוצאה לשמור (Save).
- ניתן לשמור את השקף ולהמשיך לערוך על ידי לחיצה
על "שמור".
- ניתן לשמור את כל השינויים ולפרסם למשתמשים על
ידי לחיצה על "פרסם" (Publish).
10. בנוסף ניתן בכל
שלב לחזור לגרסא הדיפולטיבית או האחרונה שפורסמה מתוך העריכה
11. נוכל להקים גם
מדריכים בשפות נוספות על ידי לחיצה על כפתור New Language:
12. כאשר קיים לנו
יותר מסיור וירטואלי אחד, המשתמש יקבל את הסיור הוירטואלי בהתאם לשפת המערכת
המוגדרת למשתמש שלו. במידה ומוגדרת למשתמש שפת מערכת שלא הוגדר לה סיור וירטואלי
מתאים כפי שמתואר במדריך זה, הסיור שיוצג למשתמש הינו הסיור הוירטואלי המוגדר
כברירת המחדל, לדוגמא:
13. שינוי ברירת
המחדל יוכל להתבצע על ידי לחיצה על הכפתור משמאל לשפה הרצויה והגדרת השפה הרצויה
כברירת המחדל: