הגדרת סיור וירטואלי למשתמש הקצה במערכת ServiceDesk Plus

הגדרת סיור וירטואלי למשתמש הקצה במערכת ServiceDesk Plus

   
הקדמה: במערכת ServiceDesk Plus מציעה לכם אפשרות לייצר מדריך וירטואלי למשתמש הקצה. מדריך זה יופיע למשתמש (בהתאם למדיניות) כאשר הוא יתחבר למערכת ויקנה יישור קו כיצד להתנהל עם הפורטל למשתמש במערכת.

 


  1. על מנת להגיע להגדרות ה"סיור וירטואלי למשתמש" יש לגשת למיקום הבא:
    Admin > General settings > Advanced portal settings



      2. במסך שנפתח, יש לגשת למיקום הבא:
Customization > Customize Product Tour > Customize now

 

      3. ניתן לצפות, לבטל או למחוק סיור קיים:

 

      4. ניתן להגדיר תחת "הגדרות" את המדיניות והזמנים בהם יוצג הסיור למשתמש, כמו גם האם תהיה לו אפשרות לגשת אליו בעצמו מהמערכת בכל זמן נתון:

 

      5. ניתן לערוך את הסיור בלחיצה על שם השפה בדוגמא - "English (Default)":

      6. מצד שמאל יופיע סרגל לניווט בין השקפים

 

      7. בגוף כל שקף ניתן לערוך את שם השלב, כותרת, מלל כתוב וכמובן צילום מסך רלוונטי.
שימו לב שניתן גם להגדיר את מיקום הטקסט ביחס לצילום המסך (למעלה, למטה, מימין או משמאל), לנוחיותכם.

 

 

 

      8. לאחר ביצוע כל שינוי שתרצו לשמור יש לבחור "שמירת טיוטא"

 

 

      9. לאחר ששמרתם כטיוטא  יופיע למעלה "טיוטא" (Draft) בכחול.
  1. ניתן לצפות בשינויים ב"צפיה מקדימה" (Preview) ואם מרוצים מהתוצאה לשמור (Save).
  2. ניתן לשמור את השקף ולהמשיך לערוך על ידי לחיצה על "שמור".
  3. ניתן לשמור את כל השינויים ולפרסם למשתמשים על ידי לחיצה על "פרסם" (Publish).

 

      10. בנוסף ניתן בכל שלב לחזור לגרסא הדיפולטיבית או האחרונה שפורסמה מתוך העריכה



      11. נוכל להקים גם מדריכים בשפות נוספות על ידי לחיצה על כפתור New Language:

               

      12. כאשר קיים לנו יותר מסיור וירטואלי אחד, המשתמש יקבל את הסיור הוירטואלי בהתאם לשפת המערכת המוגדרת למשתמש שלו. במידה ומוגדרת למשתמש שפת מערכת שלא הוגדר לה סיור וירטואלי מתאים כפי שמתואר במדריך זה, הסיור שיוצג למשתמש הינו הסיור הוירטואלי המוגדר כברירת המחדל, לדוגמא:

 

      13. שינוי ברירת המחדל יוכל להתבצע על ידי לחיצה על הכפתור משמאל לשפה הרצויה והגדרת השפה הרצויה כברירת המחדל:



    • Related Articles

    • יצירת קריאות תחזוקה Maintenance במערכת ServiceDesk Plus

      ניהול קריאות תחזוקה (Maintenance) במערכת ServiceDesk Plus הקדמה: מטרת מודול זה היא לאפשר ליצור קריאות מתוזמנות, או לנעוץ מראש קריאות שחוזרות על עצמן כל זמן קבוע לצורך תחזוקה שוטפת של הארגון. התוצר הסופי של מודול זה הוא קריאה חדשה תחת מודול הקריאות ...
    • הגדרת חיבור Microsoft Graph עבור תיבת המייל במערכת ServiceDesk

      מערכת ServiceDesk Plus משתמשת בתיבת המייל לצורך פתיחת קריאות עבור המשתמשים. יש צורך בחיבור תיבת המייל על מנת למשוך את המיילים ממשתמשי הקצה למערכת שם היא נותנת להם מזהה ייחודי ואפשרויות לביצוע פעולות נוספות כמו מעקב אחר התקלה, שיוך לפרויקטים, מעקב אחר ...
    • בעיית מקום פנוי במערכת ServiceDesk Plus

      בעיית מקום פנוי במערכת ServiceDesk Plus בכל ארגון IT המריץ יישומים עסקיים אשר גורמים לצמיחת נתונים מתמדת בכונן בו מותקנת האפליקציה. ניהול הנתונים חיוני מאוד בטווח הארוך יותר, כדי למנוע בעיות בשטח דיסק נמוך. במקרה של ServiceDesk Plus העוסק בעיקר ...
    • הגדרות יומן אבטחה (Security Event Log) לשרתי מיקרוסופט. לטובת מערכות Log360, ADAudit Plus

      הגדרות יומן אבטחה (Security Event Log) לשרתי מיקרוסופט. לטובת מערכות Log360, ADAudit Plus מערכת הפעלה גודל היומן (Log Size) ב- Mb תפקיד שמירת יומן - security log retention Windows Server 2003 400Mb Domain Controller החלפת אירועים לפי הצורך -Overwrite ...
    • כיצד לבנות סביבת בדיקה עבור ServiceDesk Plus

      כיצד לבנות סביבת בדיקה עבור ServiceDesk Plus שימוש בסביבת בדיקה (Sandbox) מועילה מאוד בעת שדרג מערכת ServiceDesk_Plus של חברת ManageEngine. כאשר אתם מתכננים לשדרג את ServiceDesk_Plus לגרסה העדכנית יותר, כדאי מאוד לנסות קודם כל את השדרוג בסביבת ...