ניהול קריאות תחזוקה (Maintenance) במערכת ServiceDesk Plus
הקדמה: מטרת מודול זה היא לאפשר ליצור קריאות מתוזמנות, או לנעוץ מראש קריאות שחוזרות על עצמן כל זמן קבוע לצורך תחזוקה שוטפת של הארגון. התוצר הסופי של מודול זה הוא קריאה חדשה תחת מודול הקריאות (Requests).
- תחילה יש להיכנס ללשונית "תחזוקה" בתפריט הראשי:
2. על מנת להוסיף משימת תחזוקה חדשה, יש לבחור ב"חדש":

3. המסך שנפתח מוגדר עם תבנית ברירת המחדל (Default Request). אם לא ביצענו בה שינויים, היא תכיל הרבה שדות, ייתכן ורובם אינם רלוונטיים לקריאת התחזוקה.

4. מומלץ להגדיר תבנית ייעודית לקריאות תחזוקה, לחשוף אותן רק לטכנאים (בתחתית כל תבנית ניתן להגדיר האם היא חשופה למשתמש הקצה או לא) ולבחור בתבנית זו.

- התבנית שנגדיר תכיל את השדות והפרטים שאותם נרצה שהקבוצה המטפלת או הטכנאי המטפל יקבלו אודות הקריאה.
- לאחר מילוי הפרטים הרלוונטיים בקריאה (העתידית) יש לבחור "הבא"
- כעת עברנו לשלב השני שבו נגדיר את התזמון עבור פתיחת הקריאה. התזמון יכול להיות עתידי באופן חד פעמי או בזמנים עתידיים קבועים.
- אם לדוגמא נרצה להגדיר בקרת חדר שרתים פעם ברבעון נוכל להגדיר חזרה לפי חודש, ולבחור את החודש הראשון בכל רבעון:

9. ניתן לסנן את משימות התחזוקה לפי משימות פעילות, בהשהיה, או כאלו שהסתיימו.
כמו כן, ניתן להפריד בין קריאות שנפתחו עם תבנית של בקשה לבין כאלו שנפתחו עם תבנית של תקלה.

לסיכום, קריאות תחזוקה יכולות לחסוך לנו זמן ותיאום, ולמנוע ממשימות תקופתיות להתפספס.