יצירת קריאות תחזוקה Maintenance במערכת ServiceDesk Plus

יצירת קריאות תחזוקה Maintenance במערכת ServiceDesk Plus

ניהול קריאות תחזוקה (Maintenance) במערכת ServiceDesk Plus 

הקדמה: מטרת מודול זה היא לאפשר ליצור קריאות מתוזמנות, או לנעוץ מראש קריאות שחוזרות על עצמן כל זמן קבוע לצורך תחזוקה שוטפת של הארגון. התוצר הסופי של מודול זה הוא קריאה חדשה תחת מודול הקריאות (Requests).

  1. תחילה יש להיכנס ללשונית "תחזוקה" בתפריט הראשי:



2. על מנת להוסיף משימת תחזוקה חדשה, יש לבחור ב"חדש":







3. המסך שנפתח מוגדר עם תבנית ברירת המחדל (Default Request). אם לא ביצענו בה שינויים, היא תכיל הרבה שדות, ייתכן ורובם אינם רלוונטיים לקריאת התחזוקה.



4. מומלץ להגדיר תבנית ייעודית לקריאות תחזוקה, לחשוף אותן רק לטכנאים (בתחתית כל תבנית ניתן להגדיר האם היא חשופה למשתמש הקצה או לא) ולבחור בתבנית זו.





  1. התבנית שנגדיר תכיל את השדות והפרטים שאותם נרצה שהקבוצה המטפלת או הטכנאי המטפל יקבלו אודות הקריאה.
     
  2. לאחר מילוי הפרטים הרלוונטיים בקריאה (העתידית) יש לבחור "הבא"

  3. כעת עברנו לשלב השני שבו נגדיר את התזמון עבור פתיחת הקריאה. התזמון יכול להיות עתידי באופן חד פעמי או בזמנים עתידיים קבועים.
  4. אם לדוגמא נרצה להגדיר בקרת חדר שרתים פעם ברבעון נוכל להגדיר חזרה לפי חודש, ולבחור את החודש הראשון בכל רבעון:




9. ניתן לסנן את משימות התחזוקה לפי משימות פעילות, בהשהיה, או כאלו שהסתיימו. 
כמו כן, ניתן להפריד בין קריאות שנפתחו עם תבנית של בקשה לבין כאלו שנפתחו עם תבנית של תקלה.



לסיכום
, קריאות תחזוקה יכולות לחסוך לנו זמן ותיאום, ולמנוע ממשימות תקופתיות להתפספס.

    • Related Articles

    • בעיית מקום פנוי במערכת ServiceDesk Plus

      בעיית מקום פנוי במערכת ServiceDesk Plus בכל ארגון IT המריץ יישומים עסקיים אשר גורמים לצמיחת נתונים מתמדת בכונן בו מותקנת האפליקציה. ניהול הנתונים חיוני מאוד בטווח הארוך יותר, כדי למנוע בעיות בשטח דיסק נמוך. במקרה של ServiceDesk Plus העוסק בעיקר ...
    • הגדרת סיור וירטואלי למשתמש הקצה במערכת ServiceDesk Plus

      הקדמה: במערכת ServiceDesk Plus מציעה לכם אפשרות לייצר מדריך וירטואלי למשתמש הקצה. מדריך זה יופיע למשתמש (בהתאם למדיניות) כאשר הוא יתחבר למערכת ויקנה יישור קו כיצד להתנהל עם הפורטל למשתמש במערכת. על מנת להגיע להגדרות ה"סיור וירטואלי למשתמש" יש לגשת ...
    • הגדרת חיבור Microsoft Graph עבור תיבת המייל במערכת ServiceDesk

      מערכת ServiceDesk Plus משתמשת בתיבת המייל לצורך פתיחת קריאות עבור המשתמשים. יש צורך בחיבור תיבת המייל על מנת למשוך את המיילים ממשתמשי הקצה למערכת שם היא נותנת להם מזהה ייחודי ואפשרויות לביצוע פעולות נוספות כמו מעקב אחר התקלה, שיוך לפרויקטים, מעקב אחר ...
    • הגדרות יומן אבטחה (Security Event Log) לשרתי מיקרוסופט. לטובת מערכות Log360, ADAudit Plus

      הגדרות יומן אבטחה (Security Event Log) לשרתי מיקרוסופט. לטובת מערכות Log360, ADAudit Plus מערכת הפעלה גודל היומן (Log Size) ב- Mb תפקיד שמירת יומן - security log retention Windows Server 2003 400Mb Domain Controller החלפת אירועים לפי הצורך -Overwrite ...
    • חיבור ServiceDesk Plus לדומיין

      הקדמה: חיבור ServiceDesk Plus לדומיין הוא הכרחי על מנת לסנכרן את המשתמשים בארגון. חיבור לדומיין יאפשר גם לייבא את המחשבים מה-Active Directory אך ייבוא זה יכלול רק מידע בסיסי על המחשבים. במידה ונרצה לקבל מידע מלא ומעודכן על ה-Hardware וה-Software ...