בעיית מקום פנוי במערכת
ServiceDesk Plus

בכל ארגון IT המריץ יישומים עסקיים אשר גורמים לצמיחת נתונים מתמדת בכונן בו מותקנת
האפליקציה.
ניהול הנתונים
חיוני מאוד בטווח הארוך יותר, כדי למנוע בעיות בשטח דיסק נמוך.
במקרה של ServiceDesk Plus העוסק בעיקר בניהול קריאות שרות אשר יכולות
לשאת נתונים כמו תמונות מוטבעות, קבצים מצורפים, שיחה וכו'.
Plus, ServiceDesk מאחסן את הנתונים הללו בשני מקומות שונים, בספריית ההתקנה ובמסד הנתונים. לא תמיד
יש לאחסן נתונים בספריית ההתקנה, בזמנים של שטח דיסק קטן, ניתן להעביר נתונים
מסוימים לכונן או שרת אחר.
מסד נתונים:
Plus, ServiceDesk מגיע עם מסד הנתונים המוגדר כברירת מחדל (Postgres) שנמצא בתוך תיקיית [ManageEngine\ServiceDesk\pgsql]. יש לכם את הבחירה להשתמש במסדי נתונים
חיצוניים "MSSQL" ו-"PGSQL
קבצים
מצורפים:
מאוחסנים
במיקום ברירת המחדל של ההתקנה [ManageEngine\ServiceDesk\fileAttachments], אתם יכולים לשנות את הנתיב לספריית שרת אחרת או לכונן רשת. אתם
יכולים לעדכן את הנתיב של "קבצים מצורפים" ב-[כרטיסייה Admin -> הגדרות פורטל שירות עצמי] עבור build 11000 או ל – builds מאוחרים יותר הנתיב הוא [כרטיסיית Admin -> ESM Directory
-> הגדרות כלליות -> הגדרות יישומים ]

הערה: ברגע
שהנתיב "קבצים מצורפים" מתעדכן למיקום חדש, ServiceDesk
יתחיל להעביר באופן אוטומטי את הקבצים המצורפים מהמיקום הנוכחי
למיקום החדש.
תיקיית תיקון:
תיקיה זו
מכילה את קבצי ה-ppm של כל המערכת שהותקנו עד היום, [ManageEngine\ServiceDesk\Patch]. ניתן לשנות את שמה של תיקיית התיקון ל-Old_patch. לאחר מכן תוכל להעביר את התיקיה Old_patch
למיקום אחר.
גיבוי:
ב-ServiceDesk
, אנו תומכים בשני סוגים של גיבוי ידניים ומתוזמנים.
גיבוי ידני:
נשמר בתיקיית
ההתקנה המוגדרת כברירת מחדל [ManageEngine\ServiceDesk\backup]. אנחנו יכולים לשנות את נתיב הגיבוי
לספריות אחרות. ניתן לעדכן את הנתיב הרצוי בקובץ backupdata.bat
[ManageEngine\ServiceDesk\Bin]
.
כדי לעדכן את
נתיב הגיבוי של הגיבוי המתוזמן, עיין בצילום המסך המופיע להלן, המיקום בתוך ServiceDesk נמצא ב-[כרטיסייה Admin -> הגדרות כלליות -> תזמון גיבוי]
עבור build 11000 או לאחר בניית הנתיב הוא [כרטיסיית Admin -> Directory ESM
-> הגדרות כלליות -> גיבוי תזמון ]