חיבור ServiceDesk Plus לדומיין

חיבור ServiceDesk Plus לדומיין


הקדמה:
חיבור ServiceDesk Plus לדומיין הוא הכרחי על מנת לסנכרן את המשתמשים בארגון.
חיבור לדומיין יאפשר גם לייבא את המחשבים מה-Active Directory אך ייבוא זה יכלול רק מידע בסיסי על המחשבים. במידה ונרצה לקבל מידע מלא ומעודכן על ה-Hardware וה-Software
 נצטרך להתקין Agents 
על התחנות. במידת הצורך, ניתן לחבר יותר מדומיין אחד.

1. במערכת נכנס לנתיב הבא:

Admin> Windows Domain Scan

 

2.     נלחץ על Add New Domain:

              

3.     כעת נגדיר את הדומיין:

  1. שלב 1 – נזין את שם הדומיין
  2. שלב 2 – נזין את שם ה-DC שאליו נרצה להתחבר
  3. שלב 3 – נזין שם משתמש וסיסמא של המשתמש שאיתו נתחבר לדומיין. משתמש זה צריך הרשאות Read מלאות לכל הדומיין.
  4. שלב 4 – נלחץ על Save.

 

4. במידה ונרצה לחבר מספר דומיינים נחזור על הפעולה.

 


    • Related Articles

    • הוספת דומיין למערכת

      הקדמה: אחד השלבים הראשונים בהטמעה הוא הוספת הדומיין, והגדרתו בDNS. פעולה זו משרתת שתי מטרות עיקריות. הראשונה - לאחר וריפיקציה של הדומיין ב-DNS יהיה ניתן להגדיר את הURL איתו נכנסים היוזרים והטכנאים כך שיקוסטם אליכם. השניה - יוזרים ששייכים לדומיין ...
    • הגדרת חיבור Microsoft Graph עבור תיבת המייל במערכת ServiceDesk

      מערכת ServiceDesk Plus משתמשת בתיבת המייל לצורך פתיחת קריאות עבור המשתמשים. יש צורך בחיבור תיבת המייל על מנת למשוך את המיילים ממשתמשי הקצה למערכת שם היא נותנת להם מזהה ייחודי ואפשרויות לביצוע פעולות נוספות כמו מעקב אחר התקלה, שיוך לפרויקטים, מעקב אחר ...
    • בעיית מקום פנוי במערכת ServiceDesk Plus

      בעיית מקום פנוי במערכת ServiceDesk Plus בכל ארגון IT המריץ יישומים עסקיים אשר גורמים לצמיחת נתונים מתמדת בכונן בו מותקנת האפליקציה. ניהול הנתונים חיוני מאוד בטווח הארוך יותר, כדי למנוע בעיות בשטח דיסק נמוך. במקרה של ServiceDesk Plus העוסק בעיקר ...
    • כיצד לבנות סביבת בדיקה עבור ServiceDesk Plus

      כיצד לבנות סביבת בדיקה עבור ServiceDesk Plus שימוש בסביבת בדיקה (Sandbox) מועילה מאוד בעת שדרג מערכת ServiceDesk_Plus של חברת ManageEngine. כאשר אתם מתכננים לשדרג את ServiceDesk_Plus לגרסה העדכנית יותר, כדאי מאוד לנסות קודם כל את השדרוג בסביבת ...
    • יצירת קריאות תחזוקה Maintenance במערכת ServiceDesk Plus

      ניהול קריאות תחזוקה (Maintenance) במערכת ServiceDesk Plus הקדמה: מטרת מודול זה היא לאפשר ליצור קריאות מתוזמנות, או לנעוץ מראש קריאות שחוזרות על עצמן כל זמן קבוע לצורך תחזוקה שוטפת של הארגון. התוצר הסופי של מודול זה הוא קריאה חדשה תחת מודול הקריאות ...