הגדרת גיבוי אוטומטי ServiceDesk
ניתן להגדיר גיבוי אוטומטי במערכת ServiceDesk, שיתבצע מחוץ לשעות הפעילות ויאוחסן בתיקייה בשרת.
כדי להגדיר זאת, יש לגשת להגדרות הכלליות של המערכת דרך תפריט האדמין (סמל ה- gear) ושם לבחור ב'תזמון גיבוי'.
במסך זה ניתן לקבוע את תאריך ההתחלה של הגיבוי, את התדירות שלו, וכן להגדיר שליחת התראה למנהל במקרה של תקלה. יש גם להגדיר סיסמה לקובץ הגיבוי ולקבוע את התיקייה בה יאוחסן הגיבוי.
כאשר הגיבוי מבוצע באופן קבוע וללא בעיות או שינויים במערכת, ניתן להגדיר גם מחיקה אוטומטית של גיבויים ישנים בעמוד זה.
Related Articles
בעיית מקום פנוי במערכת ServiceDesk Plus
בעיית מקום פנוי במערכת ServiceDesk Plus בכל ארגון IT המריץ יישומים עסקיים אשר גורמים לצמיחת נתונים מתמדת בכונן בו מותקנת האפליקציה. ניהול הנתונים חיוני מאוד בטווח הארוך יותר, כדי למנוע בעיות בשטח דיסק נמוך. במקרה של ServiceDesk Plus העוסק בעיקר ...
כיצד לבנות סביבת בדיקה עבור ServiceDesk Plus
כיצד לבנות סביבת בדיקה עבור ServiceDesk Plus שימוש בסביבת בדיקה (Sandbox) מועילה מאוד בעת שדרג מערכת ServiceDesk_Plus של חברת ManageEngine. כאשר אתם מתכננים לשדרג את ServiceDesk_Plus לגרסה העדכנית יותר, כדאי מאוד לנסות קודם כל את השדרוג בסביבת ...
עדכון גרסה למערכת ServiceDesk
היצרן פועל כל הזמן לעדכון באגים קריטיים ופחות ומוסיף לעיתים יכולות חדשות למערכת. לכן, יש צורך לשמור על מערכת מעודכנת לגרסה האחרונה ככל הניתן. הגרסה הנוכחית בה אתם משתמשים נמצאת בלשונית About: (בתמונה השמאלית ניתן לראות האם קיימים עדכונים זמינים ...
הגדרת חיבור Microsoft Graph עבור תיבת המייל במערכת ServiceDesk
מערכת ServiceDesk Plus משתמשת בתיבת המייל לצורך פתיחת קריאות עבור המשתמשים. יש צורך בחיבור תיבת המייל על מנת למשוך את המיילים ממשתמשי הקצה למערכת שם היא נותנת להם מזהה ייחודי ואפשרויות לביצוע פעולות נוספות כמו מעקב אחר התקלה, שיוך לפרויקטים, מעקב אחר ...
הגדרת סיור וירטואלי למשתמש הקצה במערכת ServiceDesk Plus
הקדמה: במערכת ServiceDesk Plus מציעה לכם אפשרות לייצר מדריך וירטואלי למשתמש הקצה. מדריך זה יופיע למשתמש (בהתאם למדיניות) כאשר הוא יתחבר למערכת ויקנה יישור קו כיצד להתנהל עם הפורטל למשתמש במערכת. על מנת להגיע להגדרות ה"סיור וירטואלי למשתמש" יש לגשת ...