עדכון גרסה למערכת ServiceDesk

עדכון גרסה למערכת ServiceDesk

היצרן פועל כל הזמן לעדכון באגים קריטיים ופחות ומוסיף לעיתים יכולות חדשות למערכת. לכן, יש צורך לשמור על מערכת מעודכנת לגרסה האחרונה ככל הניתן.

הגרסה הנוכחית בה אתם משתמשים נמצאת בלשונית About:

(בתמונה השמאלית ניתן לראות האם קיימים עדכונים זמינים עבורכם)

            


כאשר ישנם עדכונים זמינים, תוכלו לגשת לאתר החברה להורדת ה- Service Packs הרלוונטיים:  ServiceDesk Service Pack

Info
במידה וישנו יותר מעדכון אחד זמין, יש לעדכן אותם אחד אחרי השני (לא ניתן לדלג על עדכון כלשהו) ויש צורך לבצע את התהליך המופיע כאן באותו האופן לכל עדכון.

1. בשרת בו מותקנת המערכת, יש לגשת ל- Services דרך ההתחל ולבצע Stop ל- Service של Manageengine ServiceDesk.
Alert
חובה לבצע גיבוי של השרת בנקודה זו!
לאחר הגיבוי, יש צורך לשנות את קובץ העדכון כדי לדלג על גיבוי נוסף שהמערכת מבצעת (גיבוי שיכול לקחת מספר שעות).

הקובץ שיש לבצע בו שינוי נמצא בנתיב הבא:

[SDP folder]\program files\manageengine\servicedesk\bin\scripts, וצריך לפתוח את הקובץ UpdMgr.bat. מומלץ להעתיק אותו לתיקייה אחרת כדי לשמור עותק שלו.

יש לאתר את החלק הבא:

-Xmx2512m %JAVA_OPTS% -Dtier-type=BE

ולהחליף אותו ב:

-DSkipForcedBackUp_XXXXX=true


Alert

 XXXXX מייצג את מספר הגרסה אליה אתם משדרגים, ויש לשנות אותו בהתאם. שמרו את הקובץ החדש באותו מיקום (servicedesk\bin\scripts).

לאחר מכן, ניתן לגשת ל Command Prompt כמנהלים ולפתוח את תיקיית ה- Bin דרך ה- CMD - 



הריצו את הפקודה 'UpdateManager.bat'. לאחר מספר שניות, יקפוץ חלון בצבע אפור ובו ניתן להוסיף את קובץ ההתקנה (מסוג ppm. בלבד).
Info
לעיתים יש צורך גם בעדכון התעודה של המערכת, ללא תלות בהנפקת התעודות אצלכם בארגון.
באותו חלון, תוכלו לבצע Import לקובץ תעודה מאתר היצרן - ManageEngine ServiceDesk Certificate.
המערכת תבדוק את הקובץ שצירפתם, התהליך יכול להימשך מספר דקות. אין לעצור את הבדיקה!



לאחר מכן, תהיה אפשרות ללחוץ על Install.

התהליך לוקח מספר דקות עד כשעה, תלוי בגודל העדכון. בסופו יהיה חלון שהעדכון הושלם בהצלחה:



אם לא התקבל חלון כזה, אנא פנו אלינו לקבלת עזרה. מומלץ לשמור את קובץ הלוגים אצלכם.

במידה והתהליך הושלם בהצלחה, ניתן ללחוץ על Start עבור ה-Service. אם יש לכם עדכונים נוספים לבצע, יש לבצע גיבוי נוסף ולבצע את השלבים מההתחלה. 












    • Related Articles

    • עדכון רשיון - Endpoint Central

      הקדמה: מערכת Endpoint Central הינה מוצר רשמי של חברת Manage Engine וכל חברה שמשתמשת בשירותיה צריכה לעשות זאת בצורה מורשית ע"פ חוק. על מנת לוודא זאת יש לקבל רשיון מספק רשמי (software sources) ולהטמיע אותו במערכת - ללא רשיון בתוקף לא תתאפשר המשך עבודה ...
    • הוספת לוגו למערכת Servicedesk plus Cloud

      הקדמה: ניתן לבצע מספר התאמות אישיות של נראות המערכת. התאמות אלו תורמות לתחושת השייכות של העובדים למערכת (טכנאים ומשתמשים כאחד), ומגבירים את תחושת האמון. 1. ראשית יש להתחבר למערכת עם היוזר שאיתו נרשמתם למערכת, הוא בעל הרשאה הנקראת OrgAdmin. 2. יש ...
    • שדרוג גרסה למערכת ADSelfService

      הקדמה: במדריך זה נלמד כיצד לשדרג את מערכת ADSelfService. קישור למדריך לפי היצרן: ADSelfService Plus upgrade. בדיקת הגרסה הנוכחית והורדת קבצי ההתקנה: 1. נתחבר לפורטל כ Admin. 2. כאן ניתן לראות את מספר הגרסה וללחוץ על הכפתור הכחול למעבר להורדת קבצי ...
    • ADAudit Plus - כיצד מעדכנים גרסה.

      מדריך לעדכון גרסת מערכת ADAudit Plus של חברת ManageEngine. לפני הכל ובכל מקרה, את העדכון למערכת המוטמעת אצלכם יש לבצע על השרת עליו מותקנת המערכת. שלב א' – בדיקה מה הגרסה שלי. לפני ביצוע עדכון לכל מערכת של חברת ManageEngine יש לבדוק את הגרסה (build) ...
    • כיצד לבנות סביבת בדיקה עבור ServiceDesk Plus

      כיצד לבנות סביבת בדיקה עבור ServiceDesk Plus שימוש בסביבת בדיקה (Sandbox) מועילה מאוד בעת שדרג מערכת ServiceDesk_Plus של חברת ManageEngine. כאשר אתם מתכננים לשדרג את ServiceDesk_Plus לגרסה העדכנית יותר, כדאי מאוד לנסות קודם כל את השדרוג בסביבת ...