היצרן פועל כל הזמן לעדכון באגים קריטיים ופחות ומוסיף לעיתים יכולות חדשות למערכת. לכן, יש צורך לשמור על מערכת מעודכנת לגרסה האחרונה ככל הניתן.
הגרסה הנוכחית בה אתם משתמשים נמצאת בלשונית About:
(בתמונה השמאלית ניתן לראות האם קיימים עדכונים זמינים עבורכם)

במידה וישנו יותר מעדכון אחד זמין, יש לעדכן אותם אחד אחרי השני (לא ניתן לדלג על עדכון כלשהו) ויש צורך לבצע את התהליך המופיע כאן באותו האופן לכל עדכון.
1. בשרת בו מותקנת המערכת, יש לגשת ל- Services דרך ההתחל ולבצע Stop ל- Service של Manageengine ServiceDesk.

חובה לבצע גיבוי של השרת בנקודה זו!
לאחר הגיבוי, יש צורך לשנות את קובץ העדכון כדי לדלג על גיבוי נוסף שהמערכת מבצעת (גיבוי שיכול לקחת מספר שעות).
הקובץ שיש לבצע בו שינוי נמצא בנתיב הבא:
[SDP folder]\program files\manageengine\servicedesk\bin\scripts, וצריך לפתוח את הקובץ UpdMgr.bat. מומלץ להעתיק אותו לתיקייה אחרת כדי לשמור עותק שלו.
יש לאתר את החלק הבא:
-Xmx2512m %JAVA_OPTS% -Dtier-type=BE
ולהחליף אותו ב:
-DSkipForcedBackUp_XXXXX=true

XXXXX מייצג את מספר הגרסה אליה אתם משדרגים, ויש לשנות אותו בהתאם. שמרו את הקובץ החדש באותו מיקום (servicedesk\bin\scripts).
לאחר מכן, ניתן לגשת ל Command Prompt כמנהלים ולפתוח את תיקיית ה- Bin דרך ה- CMD -
הריצו את הפקודה 'UpdateManager.bat'. לאחר מספר שניות, יקפוץ חלון בצבע אפור ובו ניתן להוסיף את קובץ ההתקנה (מסוג ppm. בלבד).

לעיתים יש צורך גם בעדכון התעודה של המערכת, ללא תלות בהנפקת התעודות אצלכם בארגון.
המערכת תבדוק את הקובץ שצירפתם, התהליך יכול להימשך מספר דקות. אין לעצור את הבדיקה!
לאחר מכן, תהיה אפשרות ללחוץ על Install.
התהליך לוקח מספר דקות עד כשעה, תלוי בגודל העדכון. בסופו יהיה חלון שהעדכון הושלם בהצלחה:
אם לא התקבל חלון כזה, אנא פנו אלינו לקבלת עזרה. מומלץ לשמור את קובץ הלוגים אצלכם.
במידה והתהליך הושלם בהצלחה, ניתן ללחוץ על Start עבור ה-Service. אם יש לכם עדכונים נוספים לבצע, יש לבצע גיבוי נוסף ולבצע את השלבים מההתחלה.