הוספת לוגו למערכת Servicedesk plus Cloud
הקדמה:
ניתן לבצע מספר התאמות אישיות של נראות המערכת. התאמות אלו תורמות לתחושת השייכות של העובדים למערכת (טכנאים ומשתמשים כאחד), ומגבירים את תחושת האמון.
1. ראשית יש להתחבר למערכת עם היוזר שאיתו נרשמתם למערכת, הוא בעל הרשאה הנקראת OrgAdmin.
2. יש ללחוץ על 9 הנקודות המופיעות בצד העליון של המסך

3. יפתח תפריט עם קישור ל- ESM Directory, אנא לחצו עליו:

4. בכניסה ל"פרטים ארגוניים" עם ההרשאה הנכונה, נוכל לבצע שינויים בלוגו:

5. הלוגו החדש אמור להופיע באופן מידי בפינה העליונה במקום הלוגו של ServiceDesk שהופיע שם קודם:

Related Articles
הוספת משתמשים למערכת OPM
הקדמה: במסמך הבא נפרט כיצד להוסיף משתמשים למערכת, ניתן ליצור משתמש מקומי או לייבא מ Active Directory. תפקידים במערכת - Roles : Administrator - גישה לא מוגבלת read\ write לביצוע פעולות בכלל חלקי המערכת. Operator - משתמש read-only, מיועד לביצוע ...
כיצד לבנות סביבת בדיקה עבור ServiceDesk Plus
כיצד לבנות סביבת בדיקה עבור ServiceDesk Plus שימוש בסביבת בדיקה (Sandbox) מועילה מאוד בעת שדרג מערכת ServiceDesk_Plus של חברת ManageEngine. כאשר אתם מתכננים לשדרג את ServiceDesk_Plus לגרסה העדכנית יותר, כדאי מאוד לנסות קודם כל את השדרוג בסביבת ...
הוספת דומיין למערכת
הקדמה: אחד השלבים הראשונים בהטמעה הוא הוספת הדומיין, והגדרתו בDNS. פעולה זו משרתת שתי מטרות עיקריות. הראשונה - לאחר וריפיקציה של הדומיין ב-DNS יהיה ניתן להגדיר את הURL איתו נכנסים היוזרים והטכנאים כך שיקוסטם אליכם. השניה - יוזרים ששייכים לדומיין ...
עדכון גרסה למערכת ServiceDesk
היצרן פועל כל הזמן לעדכון באגים קריטיים ופחות ומוסיף לעיתים יכולות חדשות למערכת. לכן, יש צורך לשמור על מערכת מעודכנת לגרסה האחרונה ככל הניתן. הגרסה הנוכחית בה אתם משתמשים נמצאת בלשונית About: (בתמונה השמאלית ניתן לראות האם קיימים עדכונים זמינים ...
חיבור ServiceDesk Plus לדומיין
הקדמה: חיבור ServiceDesk Plus לדומיין הוא הכרחי על מנת לסנכרן את המשתמשים בארגון. חיבור לדומיין יאפשר גם לייבא את המחשבים מה-Active Directory אך ייבוא זה יכלול רק מידע בסיסי על המחשבים. במידה ונרצה לקבל מידע מלא ומעודכן על ה-Hardware וה-Software ...