הקדמה: במסמך הבא נפרט כיצד להוסיף משתמשים למערכת, ניתן ליצור משתמש מקומי או לייבא מ Active Directory.
תפקידים במערכת - Roles :
Administrator - גישה לא מוגבלת read\ write לביצוע פעולות בכלל חלקי המערכת.
Operator - משתמש read-only, מיועד לביצוע אותנטיקציה לתצוגות NOC.
Custom User - ניתן ליצור תפקיד יעודי במערכת בהתאם לצורך בארגון.
אפשר להגדיר לאילו מודולים במערכת המשתמש יוכל לגשת, באילו מודולים יוכל לבצע פעולו ואיזה התקנים בטווח אחריותו.
על מנת להוסיף משתמש Active Directory נגדיר קודם את החיבור לדומיין.
הוספת AD Domain
- במערכת ניגש ל Settings -> General Settings -> Authentication -> AD Authentication -> Add Domain.

- נזין את הפרטים הבאים:
Domain Name and Domain Controller : נזין את שם הדומיין ושם של אחד ה DCs ברשת.
LDAP \ LDAPS : יש לסמן, ניתן ליבא את התעודה ישירות מה DC כשבוחרים ב LDAPS. - בסוף נלחץ Save - כעת נוכל להוסיף משתמש למערכת.

הוספת משתמש
- במערכת ניגש ל Settings -> General Settings -> User Management -> Users -> Add.
- Role - נבחר את התפקיד הרלוונטי למשתמש.
- User Type - נבחר את סוג האותנטיקציה - מקומי \ AD \ Radius.
- User Name : נזין את שם המשתמש הדומייני.
- Email ID - כתובת לאימות המשתמש ולאיפוס ססמא.
- לאחר מכן נלחץ על Next לעבור למסך הבא.
טווח הניהול - Scope
בעמוד הבא נוכל לבחור את טווח הניהול שינתן למשתמש מבחינת יכולות המערכת וההתקנים הרלוונטים.
1. Monitor - יכולות הניטור הבסיסיות במערכת, ניתן לתת למשתמש הרשאות לפי: Business View, Device Group, Interface Group
2. לאחר מכן נוכל לבחור את המודולים והתוספים במערכת אליו יוכל לגשת המתשמש: Netflow, Network Configuration Manager, Firewall Analyzer, OpUtils, DPI, Applications Manager
בכל תוסף נוכל לבחור את ההתקנים שיהיו זמינים למשתמש לניהול \ ניטור.
3. לסיום נלחץ על Save.
לאחר מכן נוודא אותנטיקציה עם המשתמש החדש מול הדומיין
קישורים למסמכים מאתר היצרן
הוספת משתמש
הוספת דומיין