הקדמה: מערכת Endpoint Central הינה מוצר רשמי של חברת Manage Engine וכל חברה שמשתמשת בשירותיה צריכה לעשות זאת בצורה מורשית ע"פ חוק. על מנת לוודא זאת יש לקבל רשיון מספק רשמי (software sources) ולהטמיע אותו במערכת - ללא רשיון בתוקף לא תתאפשר המשך עבודה תקינה וחלק מהיכולות במערכת יחסמו.
1.
כיצד יודעים אם הרשיון בתוקף?
· המערכת יודעת להתריע באופן אוטומטי כאשר תוקף הרשיון עומד להסתיים
(כחודש מראש)
· בכל שלב ניתן לפנות למחלקת מכירות שלנו, באחד מהמיילים הבאים, לצורך בירור מועד התפוגה וחידוש רשיון:
2. כל חידוש רשיון כרוך
בהוצאת הזמנה מצד הלקוח.
יש לקחת בחשבון שרק לאחר קבלת ההזמנה ניתן להנפיק רשיון , הנפקה זו לוקחת כשני ימי
עסקים.
בענן:
3. הרשיון יעודכן אוטומטית
במערכת, על ידי צוות Manage Engine.
במערכת מקומית:
4.
קבלת קובץ הרשיון מתבצעת במייל, הקובץ
המצורף יתקבל בפורמט .xml
5.
על מנת להטמיע את את הרשיון יש להיכנס
למערכת וללחוץ על צללית היוזר > "רשיון" בסרגל
הראשי:
6. לאחר בחירה ב"רשיון" יפתח לנו מסך עם מידע על הרשיון שלנו, בחלק העליון שלו ניתן לראות כפתור לעדכון רשיון:
8. לאחר בחירת קובץ ה- .xml
שהתקבל (כמתואר בסעיף 4), יש להחיל אותו על המערכת.
9.
חשוב לשים לב - העלאת הרשיון החדש דורסת
את הרשיון הישן, לכן במידה ובוצע שינוי בתוכן הרשיון (למשל אם ביקשתם להסיר תוספים
מסויימים) השינויים יחולו באופן מיידי
10. מומלץ לגשת לשרת בו מותקנת המערכת ולבצע הפעלה מחדש לservice.