שינוי תמונה בתפריט ESM

שינוי תמונה בתפריט ESM

הקדמה: אם נרצה לקסטם את תפריט הESM שחשוף לכל הארגון, נוכל לעשות זאת גם על ידי שינוי תמונת הרקע שלו.

יש לגשת ל-
Notes
ESM Directory > ESM Portal customization > Customize ESM Portal



בתוך הCODE VIEW  ניתן להכניס את קטע הקוד הבא, כך שהחלק המודגש הוא שם הקובץ (צריך להיות בפורמט JPG או PNG בלבד) שהכנסתם לנתיב הבא בתקיית ההתקנה: ServiceDesk/custom/esm .

<div class="portal-header">

<style>.portal-header { background-image: url(/custom/esm/sample.png); background-repeat: no-repeat; background-size: 100% 100%; color: rgb(255, 255, 255); margin: 0 auto; padding: 300px 0; text-align: center; line-height: 1; font-weight: 200; font-size: 30px; height: 25px }</style>

  Welcome to &#39;s Service Desk

   

  </div>

<div class="pt40">

</div>

<div class="esm-footer">

</div>




    • Related Articles

    • יצירת אינסטנס (סביבה) חדש

      הקדמה: מערכת הקריאות הארגונית, יכולה להיות רלוונטית לא רק לקריאות IT אלא גם למחלקות נוספות. כל אינסטנס (סביבה) במערכת שייך לארגון אבל מתנהל בצורה עצמאית. המשמעות היא שהוא מקיים פורטל נפרד, עם סוגי קריאות שונים וטכנאים שונים המותאמים לצוות\מחלקה עבורם ...
    • שינוי סיסמאות תקופתי

      הקדמה: בהתאם להנחיות האבטחה הטובות ביותר, מומלץ לאפס סיסמאות של משאבים רגישים באופן תקופתי כדי למנוע גישה בלתי מורשית. יכולת Periodic Password Reset של PAM360 מסייעת בכך על-ידי אוטומציה של התהליך, ובכך מבטלת את הצורך בהחלפת סיסמאות ידנית. החלפת ...
    • התאמה אישית של טאב המערכת - שם הטאב

      הקדמה: בכל לשונית (Tab) שנפתח בדפדפן האינטרנט נראה שני ערכים: תמונת אייקון קטנה של האתר שם האתר או הדף בו אנחנו נמצאים לצורך שינוי הטקסט בלשונית (Tab), אנא בצעו את השלבים הבאים: 1. יש לגשת לנתיב הבא בשרת בו מותקנת המערכת: C:\Program ...
    • התאמה אישית של טאב המערכת - פאביקון (אייקון הטאב)

      הקדמה: בכל לשונית (Tab) שנפתח בדפדפן האינטרנט נראה שני ערכים: תמונת אייקון קטנה של האתר שם האתר או הדף בו אנחנו נמצאים לצורך שינוי תמונת האייקון, שנקראת גםfavicon, אנא בצעו את השלבים הבאים: 1. תחילה יש לבחור את תמונת הלוגו הרצויה ולבצע לה את ההתאמות ...
    • הגדרת סיור וירטואלי למשתמש הקצה במערכת ServiceDesk Plus

      הקדמה: במערכת ServiceDesk Plus מציעה לכם אפשרות לייצר מדריך וירטואלי למשתמש הקצה. מדריך זה יופיע למשתמש (בהתאם למדיניות) כאשר הוא יתחבר למערכת ויקנה יישור קו כיצד להתנהל עם הפורטל למשתמש במערכת. על מנת להגיע להגדרות ה"סיור וירטואלי למשתמש" יש לגשת ...