הקדמה:
במדריך זה נציג כיצד להגדיר תפקידים עבור טכנאים בADManager, על מנת שבסופו של דבר לטכנאי יהיו את האפשרויות לעשות רק מה שמנהל המערכת מגדיר שהם יוכלו לעשות במסגרת ה Active Directory.
הערה: ניתן להגדיר כה תפקידים שתרצו, אין הגבלה במספר.
1. יש להתחבר למערכת, להכנס לתוך Delegation>Help Desk Roles וליצור תפקיד חדש:
2. לכתוב את שם התפקיד ותיאור קצר שמבהיר בדיוק מה התפקיד מאפשר.
3. בתוך הטבלה למטה יש אפשרויות רבות לתת תפקידים, במסגרת management, reports, administration, 365 וbackup.
4. בתוך כל טאב יש עמודות המאפשרות לנוע בין הקטגוריות שניתות באותה המסגרת מצד שמאל
5. ניתן לסמן וי על הפעולות שתרצו להגדיר עבור תפקיד זה, שימו לב שבחלק מהתפעולות ניתן ללחוץ על הכפתור + ולהגביל את התפקיד גם בתוך הפעולות המסוימות, כמו למשל בreset password:
6. לחיצה על שמירה
7. בתוך העמוד שנכנסנו אליו בהתחלה ניתן לראות את כל התפקידים שקיימים עבור טכנאים, את התיאור שלהם ולאיזה טכנאים משויך התפקיד:
Related Articles
הגדרת משתמש Super Administrator
הקדמה: מערכת PAM360 מגיעה עם 6 תפקידים מובנים, נוכל למנות אחד או יותר ממשתמשי האדמין ל Super Administrator. בשונה מהתפקידים המתייחסים ליכולות במערכת, מינוי ל Super Admin יתן למשתמש גישה לכלל המשאבים בארגון ללא קשר ל Resource Owner. Privileged ...
הגדרת המשתמשים במערכת
הקדמה: Password Manager Pro עובדת בתצורה של בעלות ושיתוף, משמע שכל משתמש אדמין שמוסיף Resource למערכת, רק הוא יוכל לראות אותו ולבחור עם מי לשתף ברמת היחיד והקבוצה. המשאב ישאר בבעלות האדמין עד אשר יוסר מהמערכת או שהבעלות תועבר לאדמין אחר. במערכת 2 ...
הגדרת המשתמשים במערכת
הקדמה: במדריך זה נלמד כיצד לנהל את רשיונות האדמין ולחלק אותם לפי כתובות מייל. הוספה של כתובת מייל לרשימת האדמינים תאפשר גישה למערכת (הרשאו, לפי ה- Role שנגדיר לאותה כתובת מייל. לחיצה על הנתיב הבא-Admin->User Administration: תפתח את מסך המשתמשים: במסך ...
הגדרת סיור וירטואלי למשתמש הקצה במערכת ServiceDesk Plus
הקדמה: במערכת ServiceDesk Plus מציעה לכם אפשרות לייצר מדריך וירטואלי למשתמש הקצה. מדריך זה יופיע למשתמש (בהתאם למדיניות) כאשר הוא יתחבר למערכת ויקנה יישור קו כיצד להתנהל עם הפורטל למשתמש במערכת. על מנת להגיע להגדרות ה"סיור וירטואלי למשתמש" יש לגשת ...
הגדרת חיבור Microsoft Graph עבור תיבת המייל במערכת ServiceDesk
מערכת ServiceDesk Plus משתמשת בתיבת המייל לצורך פתיחת קריאות עבור המשתמשים. יש צורך בחיבור תיבת המייל על מנת למשוך את המיילים ממשתמשי הקצה למערכת שם היא נותנת להם מזהה ייחודי ואפשרויות לביצוע פעולות נוספות כמו מעקב אחר התקלה, שיוך לפרויקטים, מעקב אחר ...