תקציר:
לאחר התקנת האייג'נט, נוכל להגדיר את רמת החשיפה של המשתמשים לפעילות המערכת שפועלת על המחשב שלהם.
כאשר מאפשרים למשתמש לצפות בסמל האייג'נט בשורת המשימות, הוא נראה כך:
נלחץ על הנתיב: Agent - > Agent Settings -> Agent tray icon:
בתחילה יש לסמן את האפשרות הראשית - Show agent icon in the system tray, כדי שסמל המערכת יופיע בשורת המשימות.
בשאר האפשרויות ניתן לאפשר/ לחסום מידע ממקורות מסוימים במערכת.
בתמונה הנ"ל מוצגת תצורת הצגת מידע מומלצת, בה ניתן לצפות בפונקציות חשובות במערכת (כמו Self service portal), אך אין עומס של מידע לא רלוונטי למשתמש הקצה.
לאחר שאפשרנו את הצפיה בסמל האייג'נט, ניתן להחליף אותו לפי צרכי החברה:
נלחץ על הנתיב הבא: Admin-> company details
בחלון זה נוכל לעצב את האייקונים של המערכת, עבור סמל המערכת בדפדפן (Web console), ועבור סמל האייג'נט (Logo on agent icon)
כדי לשנות את סמל הלוגו, נלחץ על המילה "Change" שמופיעה בחלק המסומן באדום, נטען את האייקון הרצוי, ונסמן "Rebrand the agent tray icon"
Related Articles
הגדרות הגנה מהסרת הסוכן
הקדמה: במדריך זה נלמד כיצד לחסום את אפשרות מחיקת הסוכן ע"י המשתמשים בעמדות הקצה, כדי למנוע תקלות הנובעות משימוש לא נכון של משתמשי הקצה. יש ללחוץ על הנתיב הבא: Agent->Agent settings לאחר מכן יש ללחוץ על לשונית Agent protection settings. בדף הבא מומלץ ...
rebranding בחירת הלוגו והסוכן
הקדמה: במדריך זה נלמד כיצד להחליף את לוגו המערכת מלוגו המערכת, ללוגו של החברה/ ארגון. נלחץ על הנתיב הבא: Admin-> Company details: בחלון הבא ניתן להגדיר את הלוגו של האייג'נט, הסמל בשורת המשימות של המערכת, ואת שם הארגון:
הגדרת סיור וירטואלי למשתמש הקצה במערכת ServiceDesk Plus
הקדמה: במערכת ServiceDesk Plus מציעה לכם אפשרות לייצר מדריך וירטואלי למשתמש הקצה. מדריך זה יופיע למשתמש (בהתאם למדיניות) כאשר הוא יתחבר למערכת ויקנה יישור קו כיצד להתנהל עם הפורטל למשתמש במערכת. על מנת להגיע להגדרות ה"סיור וירטואלי למשתמש" יש לגשת ...
עיצוב אייקון הסוכן
תקציר: במדריך זה נלמד כיצד להגדיר תמונת אייג'נט מותאמת אישית שתופיע בשורת המשימה באופן הבא: נלחץ על הנתיב הבא: Admin-> company details בחלון זה נוכל לעצב את האייקונים של המערכת, עבור סמל המערכת בדפדפן (Web console), ועבור סמל האייג'נט (Logo on agent ...
הוספת משתמשים למערכת OPM
הקדמה: במסמך הבא נפרט כיצד להוסיף משתמשים למערכת, ניתן ליצור משתמש מקומי או לייבא מ Active Directory. תפקידים במערכת - Roles : Administrator - גישה לא מוגבלת read\ write לביצוע פעולות בכלל חלקי המערכת. Operator - משתמש read-only, מיועד לביצוע ...