איפוס ססמא למשתמש

איפוס ססמא למשתמש

איפוס סיסמא – Endpoint Central

הקדמה: מספר אפשרויות לאיפוס ססמא למשתמש במערכת

איפוס ססמא עצמאי למשתמש במערכת

במידה ואחד הטכנאים שוכח את הססמא אפשר לאפס בדרך הבאה:

·         במסך ההתחברות ללחוץ Forgot Password

·         להזין את האימייל של המשתמש

·         מכתב ישלח למייל לאיפוס הססמא

·         המייל יכלול לינק לאיפוס הססמא שיפוג תוך 30 דקות

·         ללחוץ על Reset my password

·         יש להזין ססמא חדשה


 

איפוס ססמא ידני על ידי האדמיניסטרטור
איפוס ססמא של האדמין\ טכנאי ע"י האדמין דרך המערכת לפי השלבים הבאים:

·         יש להכנס למערכת עם משתמש Administrator

·         לגשת ל Admin-> Global Settings-> User Administration

·         יש ללחוץ על 3 הנקודות ליד שם הטכנאי ולבחור Reset Password

·         מייל ישלח למשתמש עם הוראות וקישור לאיפוס הססמא

·         המייל יכלול לינק לאיפוס הססמא שיפוג תוך 30 דקות

·         ללחוץ על Reset my password

·         יש להזין ססמא חדשה



איפוס ססמא על ידי האדמיניסטרטור בעזרת Tool

·         יש לגשת ל Services.msc ולעצור את השירות של המערכת

·         להריץ Command Prompt בתור אדמיניסטרטור, ולגשת לתיקיית ההתקנה
<Install_Dir>\DesktopCentral_Server\bin

·         להריץ את resetPassword.bat

·         לבחור באפשרות מספר 2 – Change Password

·         יש לציין את שם המשתמש וללחוץ Enter

·         תיווצר ותוצג ססמא רנדומלית חדשה


· 
      - לאחר מכן יש להעלות מחדש את ה Service

·           -  בעמוד הכניסה לבחור ב Local Authentication ולהכנס באמצעות הססמא הזמנית

      - לאחר איפוס הססמא, האימות יהפוך ל Local Authentication,

              אפשר לגשת ל User Administration ולהגדיר למשתמש Domain Authentication

קישור למדריך באתר ManageEngine

 

 

 



    • Related Articles

    • איפוס ושינוי סיסמה במערכת ADAudit Plus

      לאיפוס סיסמת ה- admin של מערכת ADAudit Plus בצע\י את הפעולות הבאות כאשר אתם בשרת עליו מותקנת המערכת: 1. פתח\י את שורת הפקודה ( Command Prompt או CMD) עם הרשאות מנהל (Run as administrator). 2. נווט\י לספריה בה מותקנת המערכת. - ADAudit Plus\bin 3. ...
    • שינוי סיסמאות תקופתי

      הקדמה: בהתאם להנחיות האבטחה הטובות ביותר, מומלץ לאפס סיסמאות של משאבים רגישים באופן תקופתי כדי למנוע גישה בלתי מורשית. יכולת Periodic Password Reset של PAM360 מסייעת בכך על-ידי אוטומציה של התהליך, ובכך מבטלת את הצורך בהחלפת סיסמאות ידנית. החלפת ...
    • הגדרת סיור וירטואלי למשתמש הקצה במערכת ServiceDesk Plus

      הקדמה: במערכת ServiceDesk Plus מציעה לכם אפשרות לייצר מדריך וירטואלי למשתמש הקצה. מדריך זה יופיע למשתמש (בהתאם למדיניות) כאשר הוא יתחבר למערכת ויקנה יישור קו כיצד להתנהל עם הפורטל למשתמש במערכת. על מנת להגיע להגדרות ה"סיור וירטואלי למשתמש" יש לגשת ...
    • מדיניות ססמאות Password Policies

      הקדמה: מדיניות הססמא תתן לנו להגדיר את המבנה והמורכבות של הססמאות שהמערכת תייצר. ניתן להשתמש במדיניויות מוגדרות מראש או ליצור מדיניות חדשה בהצאם לצרכי הארגון. PAM360 תוכל לאכוף את המדיניות, לדווח על הפרות של מדיניות הססמא ותיצור ססמאות בהתאם למדיניות ...
    • הגדרות נראות הסוכן למשתמש הקצה

      תקציר: לאחר התקנת האייג'נט, נוכל להגדיר את רמת החשיפה של המשתמשים לפעילות המערכת שפועלת על המחשב שלהם. כאשר מאפשרים למשתמש לצפות בסמל האייג'נט בשורת המשימות, הוא נראה כך: נלחץ על הנתיב: Agent - > Agent Settings -> Agent tray icon: בתחילה יש לסמן את ...