אוטומציות מומלצות במערכת

אוטומציות מומלצות במערכת

הקדמה: מערכת הקריאות מאפשרת מגוות אוטומציות ושינויים מותנים, על מנת לנצל אותה עד תום, מומלץ להשתמש גם ביכולות אלו, שמתרטם להקל ולייעל את העבודה ביום-יום.

אלו האוטומציות שניתן לבצע שאני ממליצה עליהן:

1. טיימר שמקפיץ תזכורת ליוזר שלא הגיב.
(דורש שטכנאי יעביר את הסטטוס ל"ממתין ליוזר" על מנת שהמערכת תדע ממתי להתחיל לספור)

2. טיימר שסוגר קריאה לאחר X זמן ללא תגובה.
(דורש שטכנאי יעביר את הסטטוס ל"ממתין ליוזר" על מנת שהמערכת תדע ממתי להתחיל לספור)

3. התראה של קריאה שלא נאספה על ידי אף טכנאי X זמן.
(דורש להגדיר את קבוצות הטכנאים והנוטיפיקציה המתאימה)

4. בחירת מתודולוגיה לסגירת קריאה:

אופציה א: הטכנאים מעבירים את הקריאה לסטטוס "סגורה" - היוזר מקבל עדכון.
יש להחליט (ולהגדיר במערכת) אם היוזר יוכל לפתוח מחדש את הקריאה במקרה שלא נפתרה באמת התקלה. אם כן, באיזה טווחי זמן.

אופציה ב: הטכנאים מעבירים את הקריאה ל"נפתרה" - היוזר מקבל עדכון ומתבקש לסגור אם אכן נפתרה, או להגיב או לא נפתרה.
(אופציה יותר שירותית, דורשת הגדרת נוטיפיקציה, מומלץ גם להגדיר אוטומציה של סגירה אוטומטית אחרי X זמן, כדי לא להשאיר קריאות בסטטוס Resolved)

5.  קריאות מייל שמגיעות מדומיין מסויים או עם כותרת מסויימת יכנסו לטמפלייט ספציפי - למשל תוכנות ששלוחות התראות וזו משימה לטיפול.
(דורש הפניה שלכם למייל של המערכת, והגדרה של חוקים עסקיים)

6. יוזר VIP - אם פותח קריאה, תיפתח אוטומטית על עדיפות גבוהה - בין אם עובדים עם SLA ובין שלא.
(דורש הגדרה של יוזרים VIP וחוק עסקי)

7.צביעת גריד טיקטים - קביעת מוסכמה על פי מה מתבצעת הצביעה (פריוריטי, סטטוס, קטגוריה)


    • Related Articles

    • פורטים בשימוש במערכת

      פתיחת פורטים Endpoint Central יש לפתוח פורטים בפיירוול המקומי\ ארגוני בהתאם למודולים הנדרשים במערכת פורטים הכרחיים לתקשורת מקור יעד פורט פרוטוקול שימוש תחנת קצה שרת Endpoint Central 8383 HTTPS תקשורת בין האייג'נט ושרת Endpoint Central תחנת קצה שרת ...
    • יצירת אימג' במערכת - Create an Image

      OS Deployer מגיע כתוסף למהדורת ה Professional של המערכת וכחלק אחיד ממהדורות ה UEM ו Endpoint Security. במערכת Endpoint Central Cloud - חייב להיות Distribution Server אחד לפחות להפצת מערכות הפעלה ברשת. הקדמה: במדריך זה נפרט על השלבים ביצירה של אימג' ...
    • יצירת קריאות תחזוקה Maintenance במערכת ServiceDesk Plus

      ניהול קריאות תחזוקה (Maintenance) במערכת ServiceDesk Plus הקדמה: מטרת מודול זה היא לאפשר ליצור קריאות מתוזמנות, או לנעוץ מראש קריאות שחוזרות על עצמן כל זמן קבוע לצורך תחזוקה שוטפת של הארגון. התוצר הסופי של מודול זה הוא קריאה חדשה תחת מודול הקריאות ...
    • בעיית מקום פנוי במערכת ServiceDesk Plus

      בעיית מקום פנוי במערכת ServiceDesk Plus בכל ארגון IT המריץ יישומים עסקיים אשר גורמים לצמיחת נתונים מתמדת בכונן בו מותקנת האפליקציה. ניהול הנתונים חיוני מאוד בטווח הארוך יותר, כדי למנוע בעיות בשטח דיסק נמוך. במקרה של ServiceDesk Plus העוסק בעיקר ...
    • הגדרת סיור וירטואלי למשתמש הקצה במערכת ServiceDesk Plus

      הקדמה: במערכת ServiceDesk Plus מציעה לכם אפשרות לייצר מדריך וירטואלי למשתמש הקצה. מדריך זה יופיע למשתמש (בהתאם למדיניות) כאשר הוא יתחבר למערכת ויקנה יישור קו כיצד להתנהל עם הפורטל למשתמש במערכת. על מנת להגיע להגדרות ה"סיור וירטואלי למשתמש" יש לגשת ...