To set up an automation in Service Desk Plus Cloud for sending notifications when a ticket's status changes to "Closed," follow these steps:
1. Log in to Service Desk Plus (SDP) using your SDP Admin Account.
2. Begin by creating a notification that will be triggered when the status changes to "Closed."
3. Populate the notification template with relevant details and the recipients' email addresses.
Customize the subject and message of the notification template.

You can incorporate variables in the Subject field and Message body.
To do this, input a "$" sign, and a dropdown menu with pertinent variables will appear.
4. Now, proceed to create a new Trigger.
5. Complete the Trigger template with appropriate information and select the triggering condition.
6. Select "Status" as the condition, followed by "is," and then select "Closed."
7.Moving on, define the action. Choose "Notification."
8. Next, In the " Select Notification" window,
Choose the predefined "Ticket is closed notification - Myheritage". And then press the "Select" button.
9. As a final step, remember to click on "Save" once you have completed the configuration.
Best Regards,
ManageEngine Israel
Related Articles
E-mail Notification - submitting request - bilingual
<table style="background-color: rgb(242, 211, 212); margin: 0; padding-top: 40px; padding-bottom: 40px" align="center" width="100%"> <tbody> <tr> <td align="center"> <div style="max-width: 600px; background-color: rgb(238, 242, 243)"> <table ...
יצירת תגית פקודה למייל - Email Command
הקדמה: לרוב, פתיחת קריאות דרך המייל לא נותנת הרבה מידע על הקריאה, כיוון שאנו מקבלים ממשתמש הקצה רק נושא ותיאור. עם זאת, אם רוצים למלא שדות נוספים בקריאה, כן ניתן לעשות זאת דרך המייל, באמצעות פקודות מייל (Email Commands), שהן למעשה תבניות בפורמט ...
דרישות מקדימות להתקנת מערכת Endpoint central
דרישות מקדימות Endpoint Central - · יש להכין שרת לפי דרישות המערכת הבאות דרישות המערכת עדיף להקצות יותר מקום בכונן ליתר בטחון · קישור להורדת המערכת · יש לאפשר תקשורת בפורטים הרלוונטים המפורטים בקישור הבא: ארכיטקטורת המוצר ופורטים בשימוש במערכת פורטים ...
יצירת מדיניות הפצה לקבוצות הפצה שונות
(רלוונטי גם עבור משימת- "יצירת מדיניות הפצה לקבוצת הביקורת") הקדמה: בהמשך למתואר במדריך הקודם (בחירת סוגי העדכונים לבדיקה), יש ליצור מדיניות הפצה (Deploy policy). מדיניות הפצה מגדירה את זמני המשימה עבור התקנה, ואילו פעולות יקרו לפניה, אחריה ובמהלכה. ...
הגדרת אוטומציה למענה ממשתמש קצה (טיימר)
הקדמה: באמצעות אוטומציות במערכת ניתן להגדיר פעולות רבות שישפרו את יכולות התפעול שלנו את הטיקטים, ייעלו את התהליך, ו"יזכרו" במקומנו לבצע פעולות חזרתיות במדריך הבא נציג Best Practice ליצירת טיימר שיקצוב את זמן המענה ללקוח, ויסגור את הקריאה במידה ולא ...